W każdej pracy potrzebne są narzędzia, dzięki którym można uzyskać lepsze wyniki i zadbać o jakość pracy. Także, jeśli chodzi o copywriting narzędzia usprawniające pracę są bardzo ważne. Które z dostępnych propozycji warto wykorzystać? Poniżej znajdziesz kilka najlepszych propozycji, które sprawią, że tworzone przez Ciebie treści będą poprawne i bardziej atrakcyjne.
Narzędzia dla copywritera
Tworzenie atrakcyjnych treści wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale także korzystania z narzędzi dla copywriterów. Sprawdzanie poprawności gramatycznej tekstów czy korzystanie z systemu antyplagiatowego to tylko niektóre możliwości. Oto kilka narzędzi przydatnych w pracy copywritera:
1. Google Keyword Planner – to narzędzie jest dobrze znane każdemu copywriterowi, który chce zadbać o umieszczenie w tekście odpowiednich słów kluczowych. Google Keyword Planner dostępny jest w wersji bezpłatnej, warto wypróbować jego możliwości.
2. AnswerThePublic – warto skorzystać z tego narzędzia w sytuacji, gdy mamy podane słowa kluczowe, ale tytuł i temat artykułu pozostawiony jest inwencji twórczej copywritera. Wystarczy wpisać frazę w wyznaczone miejsce i poczekać na efekty pracy narzędzia.
3. Google Trends – skuteczny copywriting to taki, który podąża za trendami i trafia w oczekiwania odbiorców treści. Dzięki temu narzędziu szybko sprawdzisz, jakie tematy zyskują na popularności.
4. Grammarly – bardzo przydatne narzędzie, dzięki któremu treść będzie poprawna i czytelna. Narzędzie nie tylko poprawia błędy w tekście, ale także proponuje lepszy dobór słów. Dzięki Grammly tworzenie skutecznych i poprawnych treści jest łatwiejsze.
Zakończenie
Chociaż na początku przygody z copywritingiem różnorodność narzędzi do pracy może przytłaczać, warto wypróbować różne możliwości i przekonać się, które z nich sprawdzają się najlepiej. Dzięki korzystaniu z narzędzi można pracować sprawniej i tworzyć interesujące, poprawne i efektowne treści. Dużą zaletą narzędzi dla copywriterów jest to, że za korzystanie z wielu z nich nie trzeba płacić.